Eerste Impressies - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jolien Bulck - WaarBenJij.nu Eerste Impressies - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jolien Bulck - WaarBenJij.nu

Eerste Impressies

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

30 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve mensen,

De eerste paar dagen zijn voorbij gevlogen, hier in het mooie Kaapstad. De vlucht ging goed, mijn huisgenoten zijn leuk, en het weer is mooi!

Gisteren (Vrijdag) hebben we een citytrip gedaan in een rode hop on hop off bus, om de stad een beetje te verkennen. Dit was een super leuke ervaring en alles is zo mooi.

Vandaag (Zaterdag) hebben we de Table Mountain opgelopen. Dit was een super ervaring maar wel zwaar! We hebben een pad van ongeveer 25 Kilometer afgelegd op een berg van ongeveer 1.6 Km hoog. Het was een zware rit van 4 uur, maar toen we boven waren was het het zeker waard.

Morgen (Zondag) gaan we lekker een dagje naar het strand, aangezien het 26 graden word.

Dit waren kleine samenvattingen van de afgelopen paar daagjes, ik heb nog veel meer meegemaakt en te vertellen maar dat komt later!